Szkolenia Bhp, Sep - CEDEGO chcesz być na bieżąco informowany o nowych szkoleniach? zapisz się do newslettera!
OFERTA KALENDARZ SZKOLEŃ CZYTELNIA PLIKI NAJCZĘSTSZE PYTANIA KONTAKT

STRONA GŁÓWNA > OFERTA > PRZYWÓDZTWO I ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
OFERTA

SZKOLENIE Z ZAKRESU OCENY I MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW
UCZESTNICY
Szkolenie przeznaczone dla menadżerów różnych szczebli organizacji, kierujących pracą zespołów ludzkich i zainteresowanych wprowadzaniem systemu oceny pracowników i poprawą efektywności pracy podległego im personelu.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy powinni:
  • umieć dokonywać oceny swojej pracy,
  • umieć dokonywać oceny pracy swoich współpracowników,
  • znać system oceny pracowników,
  • znać metody zwiększenia efektywności pracy personelu,
  • umieć stworzyć podstawowy arkusz oceny pracowniczej,
  • umieć udzielać informacji zwrotnej,
  • umieć skutecznie delegować zadania,
  • znać metody motywacji pracowników.
CEL
Ukazanie sposobu, metod i celowości ocen pracowniczych oraz zwrócenie uwagi na proces motywacji podwładnych i zwiększenie ich efektywności pracy.
CZAS TRWANIA
8 lub 16 godz. dydaktycznych (do uzgodnienia).
METODY I ŚRODKI DYDAKTYCZNE
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz testy i ćwiczenia. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych.
PROGRAM RAMOWY
  1. Kompetencje menedżerskie
    • Rola osób zarządzających w tworzeniu procedur oceniających.
    • Efektywne style kierowania zespołem.
    • Trening asertywności.
  2. Elementy zarządzania czasem
    • Planowanie własnego czasu pracy.
    • Planowanie i kontraktowanie z podwładnymi realizacji zadań.
    • Cel jako narzędzie zarządzania czasem i motywacją pracowników.
  3. Ocena pracownicza
    • Rola oceny i systemu motywacji w zarządzaniu
    • Podstawowe błędy związane z ocenianiem: stereotypy związane z oceną, własne doświadczenia związane z ocenianiem i byciem ocenianym.
    • Ocena wyników pracy jako metoda poprawy efektywności pracy.
    • Problemy związane z oceną wyników pracy.
    • Konstrukcja narzędzi umożliwiających ocenę pracownika.
    • Sposób prowadzenia rozmowy oceniającej wyniki pracy.
  4. Elementy komunikacji interpersonalnej
    • Zakresy komunikacji z podwładnymi.
    • Delegowanie zadań i odpowiedzialności.
    • Przekazywanie informacji o ocenie - informacja zwrotna.
  5. Motywacja podwładnych
    • Znaczenie oceny w planowaniu kariery i motywowaniu pracowników.
    • Budowanie świadomości i odpowiedzialności podwładnych.
    • Modele motywacji i ocena skuteczności różnego typu gratyfikatorów.
    • Poziom motywacji a skuteczność działania.
    • Praktyka motywowania: efekty stosowania nagród i kar.
WRÓĆ DO LISTY
PRZEJDŹ DO GÓRY STRONYWRÓĆ DO LISTY
EPF prawa autorskie ogłoszenia polityka cookies mapa strony
© 1996-2018 CEDEGO
Szkolenia BHP ŁódźŸ, SEP - CEDEGO